دهمین نمایشگاه بین المللی انبوه سازان،املاک و مستغلات در شهر شیراز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس در تاریخ 28 آذر ماه تا 1 دی ماه در حال برگزاری است. هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی به روزترین های املاک و مستغلات در جامعه است. پیش بینی می شود بازدیدکنندگان بسیاری همچون دوره های قبل در این نمایشگاه شرکت داشته باشند.
برگزار کننده این نمایشگاه، شرکت آگه رسانه است که برگزاری نمایشگاههای زیادی در کارنامه خود دارد و تاکنون توانسته اعتماد خوبی در جامعه نسبت به خود جلب کند.
گفتنیست که همزمان با این نمایشگاه نمایشگاههای دیگری با موضوعات هشتمین نمایشگاه بین المللی مصالح ، تجهیزات و فناوریهای ساختمان و ششمین نمایشگاه تخصصی درب ، پنجره و صنایع وابسته و دومین نمایشگاه تخصصی آسانسور ، بالابر ، پله برقی و تجهیزات وابسته در حال برگزاریست که می توانید لیست نمایشگاههای در حال برگزاری را در این لینک ببینید.

موضوع اصلی این نمایشگاه املاک است که تجربه نمایشگاههای دیگر در این زمینه نشان از استقبال خوب جامعه از این دست نمایشگاهها دارد. این مجموعه شما را به بازدید از این نمایشگاه دعوت می نماید.

Iran - فارس - شیراز - شیراز ، شهرک گلستان ، بلوار دهخدا ، شرکت نمایشگاههای بین المللی استان فارس - نمایشگاه بین المللی شیراز(فارس)