دومین نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان، ماهی گیری و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و از تاریخ 96/08/03 الی 96/08/06 در حال برگزاریست. پیش بینی می شود بازدیدکنندگان بسیاری همچون دوره های قبل در این نمایشگاه شرکت داشته باشند.
برگزار کننده این نمایشگاه که برگزاری نمایشگاههای زیادی در کارنامه خود دارد توانسته اعتماد خوبی در جامعه به خود جلب کند. لیست نمایشگاههای این برگزار کننده را می توانید در این لینک ببینید.

گفتنیست که همزمان با این نمایشگاه نمایشگاههای دیگری با موضوعات فلان و فلان در حال برگزاریست که می توانید لیست نمایشگاههای در حال برگزاری را در این لینک ببینید.

موضوع اصلی این نمایشگاه فلان است که تجربه نمایشگاههای دیگر در این زمینه نشان از استقبال خوب جامعه از این دست نمایشگاهها دارد.این نمایشگاه با اهدافی همچون تبادل افکار بدیع و توسعه همکاری های اقتصادی و فنی، بازاریابی و شناخت امکانات تجاری و تولید، ارائه پیشرفت های داخلی و خارجی در عرصه شیلات، تقویت و بهبود سیستم توزیع و تسهیل ارتباطات تجاری و فنی، ارتقا دانش فنی در تولید، عمل آوری و بازاریابی، معرفی پتانسیل های جدید سرمایه گذاری در منطقه مکران و ... برگزار می شود.

Iran - تهران - تهران - اتوبان چمران - محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران