نمایشگاه تخصصی آفرود ،کمپینگ،ماجراجویی تهران در تاریخ 23 لغایت 27 مهر ماه 1397 در محل برج میلاد برگزار میگردد

 

اولین نمایشگاه تخصصی آفرود،کمپینگ،ماجراجویی و تجهیزات وصنایع وابسته در تهران برگزار خواهد شد.این نمایشگاه در تاریخ 23 الی 27 مهرماه در محل نمایشگاهی برج میلاد تهران برپا خواهد شد.لازم به ذکر است در این نمایشگاه تمام تجهیزات تفریحات هوایی و زمینی و آبی در کنار یکدیگر حضور خواهند داشت و تمامی گروه های کالایی مرتبط با عنوان ذکر شده در پلت فرمی جامع در قالب یک نمایشگاه  کاملا تجاری و تخصصی با مشارکت کنندگانی از کشورهای مختلف و شهرهای مختلف ایران حضور خواهند یافت.

آغاز ثبت نام نمایشگاه تخصصی آفرود و کمپینگ و ماجراجویی تهران
جهت ثبت نام در نمایشگاه و رزرو غرفه ویا کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این رویداد تجاری با شرکت نمایشگاهی خورشید تماس حاصل فرمایید.

هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنا شدن بازدیدکنندگان با شرکت های جدید و محصولات و تجهیزات به روز آفرود،کمپینگ،ماجراجویی است.پیش بینی میشود که از این نمایشگاه استقبال خوبی به عمل آید.

برگزار کننده این نمایشگاه که در تا کنون توانسته اعتماد جامعه را به خود جلب کند در کارنامه خود نمایشگاه های دیگر دارد که میتوانید در این لينک لیست این نمایشگاه را ببنید.

 

Iran - تهران - تهران - بزرگراه شیخ فضل الله نوری، ورودی بزرگراه شهید همت، کنار گذر اختصاصی برج میلاد - مرکز نمایشگاهی برج میلاد