تازه ترین اخبار

لغو نمایشگاه ها

شنبه 3 اسفند 1398

نمایشگاه ها کنسل شد

شنبه 3 اسفند 1398

لغو برگزاری نمایشگاه ها

شنبه 3 اسفند 1398

اهداف برگزاری نمایشگاه

سه شنبه 22 آبان 1397

ارائه بن کتاب با تخفیف ویژه

چهارشنبه 22 فروردین 1397

لغو نمایشگاه صنعت موسیقی

چهارشنبه 8 آذر 1396

گزارش روز اول نمایشگاه

دوشنبه 19 تیر 1396

نمایشگاه زیورآلات سنتی در ساختمان مرکزی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برپا شد و تا پایان هفته جاری ادامه دارد.در این نمایشگاه بیش از ۵۰مدل در ۱۰۰عدد محصول از انواع دستبند و گوشواره و انگشتر و دیگر ساخته‌های ابوالفضل عزتی ارائه شده است.عزتی درباره این نمایشگاه گفت: «طراحی آثار کاملا ذهنی، نو و مبتکرانه است و سعی می‌کنم کاری را که نمونه آن در بازار موجود است انجام ندهم و کارهایی کاملا بکر و جدید ارائه کنم. »

او افزود: «متریال استفاده شده در آثار از فلزات نقره و مس و برنج است و با کمک همسرم رقیه جدالی که در زمینه قلمزنی و نیز نقاشی فعالیت دارد، زیورآلات سنتی قلم زنی شده را در نمایشگاه‌ها به دوستان هنردوست ارائه می‌دهیم. »

این هنرمند که دارای گواهی نامه عالی مهارت از سازمان فنی وحرفه‌ای است، افزود: «همچنین موفق به دریافت نشان ملی مرغوبیت کالا از سازمان میراث فرهنگی شده ام و آثار در اغلب نمایشگاه‌ها که شرکت کرده ام مورد استقبال هموطنان عزیز و میهمانان خارجی قرار گرفته است. »

علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا دوم آذرماه به ساختمان مرکزی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری واقع در خیابان آزادی نرسیده به یادگار امام مراجعه کنند.

نمایشگاه های مرتبط