تازه ترین اخبار

لغو نمایشگاه ها

شنبه 3 اسفند 1398

نمایشگاه ها کنسل شد

شنبه 3 اسفند 1398

لغو برگزاری نمایشگاه ها

شنبه 3 اسفند 1398

اهداف برگزاری نمایشگاه

سه شنبه 22 آبان 1397

ارائه بن کتاب با تخفیف ویژه

چهارشنبه 22 فروردین 1397

لغو نمایشگاه صنعت موسیقی

چهارشنبه 8 آذر 1396

گزارش روز اول نمایشگاه

دوشنبه 19 تیر 1396

ه گزارش خبرنگار مهر، عباس پورسلان شامگاه گذشته در مراسم افتتاح هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان خوزستان اظهار کرد: شرایط جدید به گونه ای است که در قبال ساخت و ساز ساختمان باید به آحاد جامعه پاسخگو باشیم. نمونه آن می توان به زلزله کرمانشاه اشاره کرد که این بلای طبیعی در کشور ما مکرر اتفاق افتاده است و این نکته را به ما گوشزد می کند که باید در حوزه کیفیت و تکنولوژی های جدید مهندسی ساختمان خود را بروز رسانی کنیم.

وی ادامه داد: یکی از شاخص های مهم در این بخش برگزاری نمایشگاه های تخصصی است که نمایشگاه بین الملل خوزستان در این بخش بسیار خوب عمل کرده است.

پورسلان بیان کرد: استقبال از نمایشگاه ساختمان سالانه رو به افزایش است که در آینده نه چندان دور باید نمایشگاه های موضوعی را در استان برگزار کنیم و  باید نمایشگاه را برای معرفی هرچه بیشتر فناوری های نوین و پیشرفته در بخش ساختمان تقویت و حمایت کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان با حضور مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان و رئیس انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن خوزستان آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه ۱۳۰شرکت از استان‌های خوزستان، تهران، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، فارس، یزد، اصفهان، البرز، آذربایجان شرقی و گلستان حضور دارند.

نمایشگاه های مرتبط