تازه ترین اخبار

لغو نمایشگاه ها

شنبه 3 اسفند 1398

نمایشگاه ها کنسل شد

شنبه 3 اسفند 1398

لغو برگزاری نمایشگاه ها

شنبه 3 اسفند 1398

اهداف برگزاری نمایشگاه

سه شنبه 22 آبان 1397

ارائه بن کتاب با تخفیف ویژه

چهارشنبه 22 فروردین 1397

لغو نمایشگاه صنعت موسیقی

چهارشنبه 8 آذر 1396

گزارش روز اول نمایشگاه

دوشنبه 19 تیر 1396

شرکت بی‌وای‌دی چین  یکی از شناخته‌شده‌ترین خودروسازان چینی است که در طی یک سال اخیر از طریق شرکت کارمانیا حضور پررنگی در نمایشگاه‌های خودروی ایران داشته و در این مدت محصولات S6 و F3  را روانه بازار داخلی کرده است.

روز گذشته و همزمان با افتتاح رسمی مراسم نمایشگاه خودروی تهران در مجموعه شهر آفتاب شرکت کارمانیا از عضو جدید سبد محصولات خود با نام BYD S7 با حضور خبرنگاران و اهالی رسانه رونمایی کرد.

خودروی S7 که به نوعی نسخه‌ی لوکس‌تر و قدرتمند‌تر مدل S6 به شمار می‌رود از ویژگی‌ها و تکنولوژی‌های متعددی در بخش فنی، رفاهی و ایمنی بهره‌مند است. از همین رو می‌توان امید داشت این خودروی چینی جدید در مقایسه با دیگر محصولات این کشور در بازار ایران موفق‌تر باشد.

مسئولان کارمانیا اعلام کرده‌اند این خودرو از امروز ور در طول برگزاری نمایشگاه خودروی تهران با قیمت ۱۲۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان  پیش فروش می‌شود. باید منتظر ماند و دید استقبال از این خودروی نسبتا گران‌قیمت چینی تا چه میزان خواهد بود و آیا این بازیگر جدید جاده‌های ایران می‌تواند نظرها رو به سوی خود جلب کند یا خیر.

نمایشگاه خودروی تهران از ۶ آذرماه کار خود را به صورت رسمی آغاز کرده است و تا ۱۰ آذرماه ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان به صنعت خودرو فرصت دارند به مدت ۴ روز از این نمایشگاه که در مجموعه شهر آفتاب تهران برگزار می‌شود دیدن نمایند.

نمایشگاه های مرتبط