تازه ترین اخبار

لغو نمایشگاه ها

شنبه 3 اسفند 1398

نمایشگاه ها کنسل شد

شنبه 3 اسفند 1398

لغو برگزاری نمایشگاه ها

شنبه 3 اسفند 1398

اهداف برگزاری نمایشگاه

سه شنبه 22 آبان 1397

ارائه بن کتاب با تخفیف ویژه

چهارشنبه 22 فروردین 1397

لغو نمایشگاه صنعت موسیقی

چهارشنبه 8 آذر 1396

گزارش روز اول نمایشگاه

دوشنبه 19 تیر 1396

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، محمود عیدان ترک زاده معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار سازمان منطقه آزاد اروند با اعلام این خبر اظهار کرد: این نمایشگاه از تاریخ 7 نوامبر تا 10 نوامبر در محل نمایشگاهی Ahoy شهر روتردام دایر شد.

وی گفت: در این نمایشگاه بیش از 1100 شرکت از بیش از 45 کشور مختلف حضور داشتند و آخرین دستاورد ها و محصولات خود را دراین نمایشگاه ارائه دادند.

ترک زاده افزود: علاوه بر پاویون جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه کشورهای نظیر فرانسه، انگلستان، کره جنوبی، یونان، لهستان، رومانی نیز حضور پیدا کردند.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار سازمان منطقه آزاد اروند اضافه کرد: پاویون جمهوری اسلامی ایران، با حمایت ستاد توسعه فناوری صنایع دانش بنیان دریایی و صندوق نوآوری و شکوفایی و همکاری انجمن صنفی سازندگان شناور، تجهیزات و سازه های دریایی ایران، در این نمایشگاه حضور پیدا کردند.

محمود عیدان ترک زاده معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در پایان هدف از حضور در نمایشگاه یورو پورت هلند را شناسایی ظرفیت های مشترک ایران و هلند و دیگر کشورهای فعال در حوزه صنعت فراساحلی دانست و تصریح کرد: یورو پورت مهم ترین مرکز عرضه فناوری های دریایی و فراساحلی در جهان می باشد و سازمان منطقه آزاد اروند در چارچوب تقویت توان حمل و نقل دریایی خود آماده فعالیت و همکاری با برترین شرکت های فعال در این حوزه است

نمایشگاه های مرتبط