تازه ترین اخبار

لغو نمایشگاه ها

شنبه 3 اسفند 1398

نمایشگاه ها کنسل شد

شنبه 3 اسفند 1398

لغو برگزاری نمایشگاه ها

شنبه 3 اسفند 1398

اهداف برگزاری نمایشگاه

سه شنبه 22 آبان 1397

ارائه بن کتاب با تخفیف ویژه

چهارشنبه 22 فروردین 1397

لغو نمایشگاه صنعت موسیقی

چهارشنبه 8 آذر 1396

گزارش روز اول نمایشگاه

دوشنبه 19 تیر 1396

به گزارش خبرنگار مهر ، نشست خبری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته صبح امروز با حضور روسای اتحادیه های چاپخانه داران تهران، صادرکنندگان صنعت چاپ، لیتوگراف و صحافان در محل اتحادیه صنف چاپخانه داران تهران برگزار شد.
ایرج استاد علینقی رئیس اتحادیهصنف چاپخانه داران تهران در ابتدای این کنفرانس مطبوعاتی از توافق با برخی شرکت های به گفته او معتبر آلمانی برای حضور در نمایشگاه بیست و چهارم چاپ و بسته بندی تهران خبر داد.
وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره میزان تاثیر تحریم های چند سال گذشته بر صنعت چاپ و بسته بندی گفت: اگرچه در چند سال قبل شاهد اثرات تحریم در این صنعت بودیم اما در چهار سال گذشته تحریم ها در حوزه ماشین آلات صنعت چاپ تا حدود اندکی کمتر شده است.
در ادامه جلیل غفاری رهبر، رئیس اتحادیه صحافان و رئیس هیات مدیره شرکت برگزارکننده این نمایشگاه، با اشاره به زمان و مکان برگزاری نمایشگاه امسال چاپ و بسته بندی گفت: نمایشگاه از ۲۲ تا ۲۵ آذر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران همه روزه از ۹ صبح تا ۵ بعدازظهر پذیرای بازدیدکنندگان است.
وی افزود: امسال ۱۳ سالن به برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی اختصاص داده شده است و در آن حدود ۲۰۰ شرکت خارجی و ۴۵۰ شرکت داخلی به ارائه آخرین دستاوردهای خود در این حوزه خواهد پرداخت.
غفاری رهبر همچنین گفت: ما کار جانمایی از اواخر اردیبهشت امسال شروع کردیم و تا این لحظه تمامی سالن های اختصاص شده به نمایشگاه تکمیل شده است ضمن اینکه ما با کمبود سه تا چهار هزار فضای نمایشگاهی برای شرکت های متقاضی حضور در نمایشگاه مواجه هستیم.

نمایشگاه های مرتبط