تازه ترین اخبار

لغو نمایشگاه ها

شنبه 3 اسفند 1398

نمایشگاه ها کنسل شد

شنبه 3 اسفند 1398

لغو برگزاری نمایشگاه ها

شنبه 3 اسفند 1398

اهداف برگزاری نمایشگاه

سه شنبه 22 آبان 1397

ارائه بن کتاب با تخفیف ویژه

چهارشنبه 22 فروردین 1397

لغو نمایشگاه صنعت موسیقی

چهارشنبه 8 آذر 1396

گزارش روز اول نمایشگاه

دوشنبه 19 تیر 1396

'مارکوس تویفل' روز یکشنبه در حاشیه برگزاری دهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب وین ، در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: نمایشگاه بین المللی کتاب وین در شکل کنونی از سال 2008 آغاز شد و این دهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب وین است ؛ پیش از آن نمایشگاه کوچکتر بود و در مرکز شهر بصورت محلی برگزار می شد.
وی افزود: امسال 300 شرکت کننده شامل 25 شرکت کننده خارجی داریم و در سالهای گذشته دوستان و شریکان بین المللی ما استقبال از نمایشگاه افزایش کرده اند .
تویفل گفت: ایران نیز در چند سال گذشته مشارکت خوبی در نمایشگاه داشته که موجب خشنودی ما است زیرا ما همواره به دنبال همکاریهای بلندمدت هستیم و می توان با این همکاریها روابط فرهنگی را توسعه داد. از اینکه ایران کتابهای خوب زیادی در نمایشگاه وین عرضه کرده است خوشحالیم.
تویفل تاکید کرد: تبادلهای فرهنگی پایه و اساس تمام مراودات و همکاریها در بخشهای دیگر است زیرا موجب شناخت فرهنگی دو طرف از یکدیگر می شود . من بسیار خوشبین هستم که بتوانیم روابط روابط بین نمایشگاههای کتاب دو کشور را توسعه دهیم ؛ ما امسال برای دومین بار از نمایشگاه کتاب تهران دیدن کردیم که بسیار قابل ملاحظه بود . حضور جوانان و خانواده ها در نمایشگاه کتاب تهران برای من بسیار جالب بود و نمایشگاه تهران شبیه یک جشن کتاب است.
به گزارش ایرنا ، دهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب وین چهارشنبه شب 17 آبان با مراسم «شب طولانی کتاب» آغاز شد و امروز یکشنبه 21 آبان به کار خود پایان می دهد. جمهوری اسلامی ایران با نمایش 500 عنوان کتاب در حوزه‌های ایران‌شناسی، هنر، ادبیات، تاریخ، دفاع مقدس، کودک و نوجوان شرکت دارد و همچنین کتب تخصصی دانشگاهی و منشورهای دانشگاه‌های کشور ازجمله سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه های علامه طباطبایی، کردستان، مازندران، یزد و رازی کرمانشاه به نمایش گذاشته شده است.
مراسم 'عصر ایرانی' با حضور شماری از مقامات جمهوری اسلامی ایران و ده ها تن از علاقمندان به فرهنگ ایرانی روز شنبه در نمایشگاه بین المللی کتاب وین برگزار شد. در این مراسم که با حضور عبادلله مولایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در اتریش ، محمدرضا وصفی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران ، همایون امیرزاده مشاور اجرایی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین مارکوس تویفل مدیر روابط بین المللی نمایشگاه کتاب وین و دهها تن از علاقمندان به فرهنگ ایران در غرفه جمهوری اسلامی ایران برگزار شد ، تقویت همکاری فرهنگی و ادبی ایران و اتریش مورد تاکید قرار گرفت.

نمایشگاه های مرتبط