پس از سه دوره برگزاری کنفرانس بین المللی انرژی خورشیدی در محل دانشگاه تهران و در کنار آن ارایه دستاوردهای پژوهشی و صنعتی که با استقبال نسبی شرکت های داخلی روبرو شد، به پیشنهاد دست اندرکاران و فعالان این عرصه مقرر گردید در جهت ارتقای سطح عرضه دستاوردها و یافته های صنعتی و پژوهشی بخش نمایشگاهی در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردد. با توجه به اهمیت موضوع و تجربیات قبلی انتظار می رود این نمایشگاه گرچه برای اولین بار در این محل برگزار می شود، از استقبال خوبی برخوردار باشد. 

نمایشگاه بین المللی انرژی خورشیدی و صنایع وابسته در محل نمایشگاه بین المللی تهران و از تاریخ 96/09/02 لغایت 96/09/05 در حال برگزاریست. هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی با انرژی خورشیدی و استفاده از آن  در جامعه است. برگزار کننده این نمایشگاه که برگزاری نمایشگاههای زیادی در کارنامه خود دارد توانسته اعتماد خوبی در جامعه به خود جلب کند. 
موضوع اصلی این نمایشگاه انرژی خورشیدی است که تجربه نمایشگاههای دیگر در این زمینه نشان از استقبال خوب جامعه از این دست نمایشگاهها دارد. امید است که این نمایشگاه بتواند نظر مثبت و مساعد شما را نیز به خود جلب کند.

Iran - تهران - تهران - اتوبان چمران - محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران