اولین نمایشگاه بین المللی صنعت چینی،بلور،کریستال،ماشین آلات و تجهیزات وابسته در تاریخ دهم اسفند ماه لغایت سیزدهم اسفند ماه در نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری است.

برگزار کننده این نمایشگاه که نا به امروز توانسته است اعتماد جامعه را به خود جذب کند د رکارنامه خود نمایشگاه های دیگری هم برگزار کرده است که میتوانید در این لینکلیستی از این نمایشگاه ها را مشاهده کنید.

هدف اصلی از برگزاری نمایشگاه، ارائه توانایی ها و توانمندی های صنعت چینی، بلور و کریستال و ظروف شیشه ای کشور و فراهم کردن زمینه تعامل میان تولید کنندگان فعال در این صنعت با رقبا و همکاران خارجی آنها می باشد. گروه کالاهای اصلی در این حوزه شامل موارد مصرف 1- خانگی 2- هتلی 3- بهداشتی 4- علمی و پژوهشی می باشد که زیر گروه های کالایی نیز تعریف شده است. خوشبختانه صنعت مذکور طی سال های اخیر درحوزه های مختلف از رشد نسبتاً خوبی در کشور ما برخوردار بوده و در حال حاضر بیش بر 500 تولید کننده این صنعت، انواع محصولات را روانه بازار می کنند که تعداد قابل توجهی از این تولید کنندگان در زمره واحدهای تولیدی بزرگ با تولید قابل توجه به شمار می روند و تعداد زیادی از آنان نیز، بخشی از تولید خود را به کشورهای دیگر صادر می کنند. اولویت اصلی این نمایشگاه معرفی توانایی و توانمندی صنعت چینی، بلور، کریستال و شیشه کشور همچنین ارائه آخرین دستاوردهای نوین تولید کنندگان ایرانی می باشد. ضمن آنکه این فرصت فراهم خواهد شد که تولید کنندگان ایرانی با وضعیت این صنعت در کشورهای دیگر و تحولات بازارهای جهانی و منطقه ای آشنا خواهند شد. چرا که با ظرفیت های موجود در کشور، سهم ناچیز از تجارت جهانی و کاستی های موجود در روابط تجارت جهانی، رشد این صنعت را با خطری جدی مواجه می سازد. با برپایی این نمایشگاه ضمن آشنا نمودن مصرف کننده ایرانی با تولیدات کشور خود، توانایی کشور در این زمینه در معرض دید تجار و بازرگانان خارجی نیز قرار خواهد گرفت و انشاءالله زمینه توسعه و گسترش صـادرات این محصولات به کشورهای منطقه و دیگر مناطق جهان قراهم خواهد شد.

Iran - تهران - تهران - اتوبان چمران - محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران