نمایشگاه بین المللی شهر هوشمند تهران در تاریخ 23 لغایت 25 دی  ماه 1397 در محل مصلی امام خمینی(ره) تهران  برگزار میگردد

هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنا شدن بازدیدکنندگان با شرکت های جدید و محصولات و تجهیزات به روز شهر هوشمند است.پیش بینی میشود که از این نمایشگاه استقبال خوبی به عمل آید.

برگزار کننده این نمایشگاه که تا کنون توانسته اعتماد جامعه را به خود جلب کند در کارنامه خود نمایشگاه های دیگر دارد که میتوانید در این لينک لیست این نمایشگاه را ببنید

      فراخوان نمایشگاه

احتراماً به استحضار میرساند  شهرها بطور ذاتی با چالش های پیچیده و گسترده ای مواجه هستند که تنها از طریق یک رویکرد سیستماتیک قابل حل است که در نتیجه برنامه ریزان شهری در سرار جهان میکوشند تا با نگاهی یکپارچه به تمامی ابعاد شهرنشینی مدل هایی را برای توسعه شهرهای قرن 21 به منظور پاسخگویی به خواسته ها و انتظارات جدید شهروندان و دنیای امروز توسعه دهند که یکی از مفاهیم جدید جهت مقابله با چالش های کنونی شهرها توسعه شهر هوشمند است که در طول سال های اخیر توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

در همین راستا  نخستین نمایشگاه بین المللی شهر هوشمند  Smart City Expo 2019  با حمایت وزارت راه و شهرسازی، وزارت کشور( مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار ) ، نهاد ریاست جمهوری ( مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت )سازمان ها، نهاد ها، انجمن ها و اتحادیه های داخلی و بین المللی از تاریخ 23 الی 25 دی 1397 همزمان با نخستین نمایشگاه بین المللی مسکن و شهرسازی و باز آفرینی شهری با هدف توسعه بازار شهر هوشمند و بهبود کیفیت زندگی در شهرها، ایجاد فرصت مناسب جهت تعامل بیشتر با نخبگان شهرهای هوشمند، استفاده بهینه از ظرفیت های موجود حوزه خدمات شهر هوشمند شهرهای موفق ، استفاده موثر از تجربیات موفق شهرهای هوشمند ، آشنایی با آخرین دستاوردهای روز دنیا در حوزه شهری را در محل شبستان مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار نماید.

این نمایشگاه جامع ترین نمایشگاه مدرن و متناسب با شرایط روز ایران در حوزه شهر هوشمند می باشد که طی سه روز به منظور تحول در آینده شهرسازی به شما اجازه مشارکت و دسترسی به پروژه های عظیم و کلان هوشمند سازی کشور و نفوذ به جمع حرفه ای ها را می دهد. آشنایی با آخرین تکنولوژی های جدید و نوآوری های نوین در بخش های مختلف و متنوع تکنولوژی های شهر هوشمند همگی در زیر یک سقف مهیا گردیده است.

این رویداد با توجه به حمایت های بعمل آمده توسط وزارت راه و شهرسازی، وزارت کشور و نهاد ریاست جمهوری بازار ایده آلی جهت دیدار مدیران و متخصصان ارشد دولتی با بخش خصوصی با ارائه تولیدات و دستاوردهای شرکت های مرتبط این صنعت به شمار می آید.

لذا با توجه به نقش حائز اهمیت و تجارت موفق آن مجموعه از جنابعالی جهت مشارکت در نخستین نمایشگاه بین المللی شهر هوشمند Smart City Expo 2019  دعوت بعمل می آید..

 

Iran - تهران - تهران - خیابان دکتر بهشتی (عباس آباد)- روبروی خیابان میرعماد - مصلی امام خمینی-ره