درباره برگزارکننده

واحد امور نمایشگاهی اتاق تعاون ایران با هدف برگزاری نمایشگاه های داخلی و خارجی از سال های اولیه تأسیس اتاق تعاون ایران شکل گرفت. امور نمایشگاهی اتاق تعاون ایران کار خود را با برگزاری نمایشگاه های بهاره و پاییزه آغاز کرد و به مرور پا به عرصه نمایشگاهی کشور گذاشت. از جمله افتخارات اتاق تعاون ایران برگزاری اجلاس بین المللی اتحادیه تعاون (ICA) به میزبانی ایران در سال 2018 است. این واحد به عنوان ستاد اجرایی نمایشگاه های مختلف داخلی و خارجی که اتاق تعاون ایران در دستور کار دارد در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران مستقر شده است و کلیه امور مربوط به ثبت نام، اجرای برنامه ها، هماهنگی، نظارت بر روند نمایشگاه های پیش روی اتاق تعاون ایران و به طور کلی اجرای یک نمایشگاه را بر عهده دارد. این واحد از بدو تأسیس همسو با سیاست های سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران عمل کرده و با همکاری متقابل، پیشرفت صنعت نمایشگاهی کشور را سر لوحه کار خود قرار داده است. برگزاری نمایشگاه های متعدد داخلی و خارجی و همکاری در برگزاری برخی نمایشگاه ها که توسط وزارتخانه ها، سازمان ها یا شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران اجرا شده است از سوابق درخشان امور نمایشگاهی اتاق تعاون ایران محسوب می شود.

 

درباره محل برگزاری

محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در شمال تهران و در بزرگراه چمران واقع شده است که از کلیه بزرگراه ها قابل دسترس می باشد.

مساحت کل نمایشگاه حدود 850000 هزار مترمربع است که از این مساحت 120000 مترمربع فضای سر پوشيده، 35000 مترمربع فضای باز نمایشگاهی، حدود 22 هكتار فضای سبز که محیطی دلپذیر برای مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان ایجاد نموده و حدود 21 هكتار نیز راه های دسترسی به سالن ها و محوطه نمایشگاه می باشد.

محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دارای مسجدی به نام مسجد حضرت ابراهیم(ع) با زیبایی خاص و معماری بی نظیر در منطقه به مساحت 1200 مترمربع و مناره ای به ارتفاع 70 متر، می باشد.

این مرکز نمایشگاهی دارای امکاناتی نظیر بانک، گمرک، رستوران و کافی شاپ، پارکینگ، سالن کنفرانس، آتش نشانی و هلال احمر می باشد.

 

گروه های کالایی

مصالح پایه ساختمانی و سیستم های سازه ای

نازک کاری، معماری و دکوراسیون داخلی و فضای باز

لوازم و تأسیسات مکانیکی ساختمان

لوازم و تأسیسات برقی، الکترونیکی و امنیتی ساختمان

آسانسور، پله برقی، بالابر، نقاله و سیستم های متحرک

ابزار و ماشین آلات کارگاهی، خط تولید و مواد اولیه

خدمات مهندسی و حرفه ای، بازار سرمایه

تشکل های حرفه ای، آموزش، انتشارات و تبلیغات

 

مشارکت کنندگان

هر ساله بیش از 800 شرکت داخلی و حدود 200 شرکت خارجی آخرین محصولات، خدمات و توانمندی های خود را در این رویداد 4 روزه به نمایش می گذارند. با توجه به اینکه نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان ایران به عنوان یکی از نمایشگاه های بزرگ کشور محسوب می شود، بسیاری از برندهای مطرح و فعالان صنعت ساختمان در زمینه های مختلف در این رویداد شرکت می کنند. علاقه مندان و بازدیدکنندگان می توانند با مراجعه به کیوسک های اطلاع رسانی در خلال برگزاری نمایشگاه، نقشه راهنما و لیست مشارکت کنندگان حاضر در نمایشگاه را دریافت نمایند. همچنین این اطلاعات در وب سایت رسمی نمایشگاه به آدرس زیر در دسترس خواهد بود.

www.iranconfair.ir

اطلاعات تکمیلی مشارکت کنندگان با جزئیات بیشتر همچون شماره های تماس، آدرس و ... نیز در کتاب نمایشگاه به چاپ می رسد و علاقه مندان می توانند این کتاب را در ورودی های سالن های نمایشگاه خریداری کنند.

 

محصولات و خدمات

ابزارآلات، تجهیزات و ماشین آلات راه و ساختمان، لوازم و تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی، تجهیزات و لوازم کار و ایمنی (کفش، لباس، ماسک و ...)، در و پنجره، شیشه و ماشین آلات وابسته، درب اتوماتیک، موتورهای برقی و پرده کرکره، صنعتی سازی و فن آوری های نوین، آسانسور و بالابرها، رنگ، چسب، رزین، عایق های صوتی و حرارتی، معماری، دکوراسیون، نماسازی، محوطه سازی، آهن آلات، مفتول و صنایع وابسته، سنگ های ساختمانی، تجهیزات، لوازم و چینی آلات بهداشتی، شیرآلات بهداشتی، لوله و اتصالات، سیستم های تصفیه فاضلاب، صنایع ساختمانی، آب، فاضلاب و گاز، پوشش های سقف و دیوار و قطعات پیش ساخته(ساندویچ، پانل و...)، پوشش های کف(کاشی، سرامیک، پارکت و...)، مصالح پایه ساختمانی(سیمان، گچ، آجر و ....)، حمام، سونا و آشپزخانه، تأسیسات سرمایشی و گرمایشی، خانه های پیش ساخته، یراق آلات ساختمانی(قفل،دستگیره و ...) و سایر گروه های مرتبط.

 

تماس با ما

اتاق تعاون ایران (واحد امور نمایشگاهی)

 

آدرس: تهران، بزرگراه چمران، محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران،

جنب سالن 27، طبقه دوم

وب سایت: www.iranconfair.ir

ایمیل: int@iranconfair.ir، info@iranconfair.ir (امور بین الملل)

تلفن: 22662845-6 021، 22662487-8 021

فکس: 22662847 021

ساعت کاری: 8 صبح تا 4 بعد از ظهر

Iran - تهران - تهران - اتوبان چمران - محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

غرفه داران نمایشگاه

ماشین سازی ارومیه  Iran/آذربایجان غربی/ارومیه

تلفن: 04433465768
ایمیل: Urmia_manufacturing
سایت: Www.msurmia.com

پارس نما تک ایریک (سهامی خاص )  Iran/اصفهان/شاهین شهر

تلفن: 03145277763
فکس: 03145240196
ایمیل: parsnamatech.ir
سایت: parsnama

شرکت لوله گستر گلپایگان  Iran/اصفهان/گلپایگان

تلفن: 03157999
ایمیل: loole_gostar_golpayegan
سایت: www.loolegostar.ir

توزین سپاهان  Iran/اصفهان/اصفهان

تلفن: 03136293438
سایت: www.towzinsepahan.com

لوله مسعود  Iran/اصفهان/اصفهان

تلفن: 03195020110
سایت: www.masoudpipe.com

برگزار کننده


اتاق تعاون ایران

  تلفن: 021-22662845-46
فکس: 021-22662847
ایمیل: varmazyar.behrooz@yahoo.com
دریافت فایل کتاب نمایشگاه

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران 97

0 نفر بازدید کننده، 0 شرکت کننده (غرفه دار)

15 لغایت 18 مرداد 1397

ایران / تهران / محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران