نمایشگاه بین المللی پسماند، بازیافت، صنایع و تجهیزات وابسته شهرآفتاب تهران 98 دومین دوره _14 الی 17 آذر ماه

 

کشور ایران با تولید سالانه ۲۰ میلیون تن زباله و سرانه تولید ۷۰۰ گرم زباله برای هر نفر در روز، روزانه ۳۰هزار تن بیشتر از متوسط جهانی زباله تولید می کند. این در حالی است که تنها ۵% از زباله تولید شده بازیافت می گردد و تنها ۲% از زباله‌های باقی‌مانده به صورت بهداشتی دفن می‌شوند و مابقی بدون تغییر و به همان صورت دفن می‌شوند. به عنوان مثال، در تهران(پایتخت ایران) روزانه ۵۰هزار تن زباله تولید می‌گردد که از این مقدار ۴۶هزار تن(معادل ۹۲۰هزار تومان) زباله دفن می‌شود. همه اینها منجر به این شده‌است که کشور ایران پتانسیل درآمدی بالغ بر ۵۰۰میلیون دلار در سال را در زمینه ی بازیافت زباله داشته باشد.
این میزان عظیم از زباله‌های بازیافت نشده ایران را کشوری غنی به لحاظ میزان زباله ساخته و دولت و شهرداری ها را برآن داشته تا با تسهیل قوانین، شرایط را برای حضور و فعالیت شرکت‌های مختلف فراهم آورد‌. شرکت نیکاتیس با علم به این موضوع نمایشگاه بین المللی بازیافت و مدیریت پسماند(IWEX) را با حضور شرکت‌هایی معتبر از آسیا، اروپا و امریکای جنوبی در تاریخ ۱۴ تا ۱۷ آذر ماه در سال 98 تهران-ایران برگزار خواهد کرد. برگزاری کنفرانس‌ها، نشست‌های علمی و تجاری و جلسات B2B این نمایشگاه را به محلی مناسب برای تجارت، بحث، تبادل نظر و ارتقای دانش در زمینه ی صنعت پرسود بازیافت تبدیل کرده‌است.
با شرکت در این نمایشگاه شرکت‌کنندگان فرصت کسب و کار در بازار بکر و بدون رقیب بازیافت(در شاخه‌های جمع‌آوری، بازیافت، و دفن بهداشتی) را خواهند داشت.

Iran - تهران - تهران - بزرگراه خلیج فارس- روبروی مرقد مطهر امام خمینی (ره) - نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب

غرفه داران نمایشگاه

Еаrn $5731 Bу Туping Nаmеs Onlinе! Availаblе Wоrldwidе: http://yovjkljmo.biogenicherb.com/5419f3f5a  Iran/تهران/تهران

Dаting fоr sex with еxреriеnced girls frоm 20 yeаrs: http://uawlctafq.crsaventas.com/8752ce1  Iran/تهران/تهران

Аdult number 1 dаting aрp for iphonе: https://qspark.me/5Y1cPq  Iran/تهران/تهران

برگزار کننده


شرکت نیکاتیس

  تلفن: 021-46114305
فکس: 021-46114193
ایمیل: info@nikatis.ir
دریافت فایل کتاب نمایشگاه

نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند، بازیافت، ماشین آلات و تجهیزات وابسته تهران 97

0 نفر بازدید کننده، 0 شرکت کننده (غرفه دار)

14 لغایت 17 آذر 1397

ایران / تهران / نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب