امروزه در هر زمینه و هر صنعتی اهمیت ماشین آلات، دستگاه ها و تجهیزات اهمیتی مضاعف دارد، چرا که ماشین آلات جای انسان ها را گرفته اند و مکانیزاسیون امری جهانی و به روز است و در نیای امروز با نگرانی های موجود در کمبود منابع نیاز است تا کشاورزی را به سوی کشاورزی پایدار (مثلا کشاورزی زیستی) یا کشاورزی فشرده (مثلا صنعتی) پیش ببریم تا بتوانیم نیازها را در آینده برطرف نماییم.

به همین منظور شانزدهمین نمایشگاه بین المللی  کشاورزی، مکانیزاسیون، آبیاری، زراعت و باغبانی در اصفهان در تاریخ 24 دی ماه الی 28 دی ماه سال 96 در حال برگزاری است. هدف از برگزراری این نمایشگاه ارتقای آگاهی و شناخت کشاورزان و صنعت گران از دستگاه ها و ماشین آلات کشاورزی و توسعه این صنعت و همچنین شیوه ها و روش های جدید و به روز آبیاری، زراعت و باغبانی است.

برگزار کننده این نمایشگاه که برگزاری نمایشگاه های زیادی را در کارنامه خود دارد.توانسته اعتماد جامعه را به خوبی به خود جلب کند. لیست نمایشگاه های این برگزار کننده را میتوانید در این لینک ببیند.

Iran - اصفهان - اصفهان - پل تاریخی شهرستان،محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان - نمایشگاه بین المللی استان اصفهان