شرکت رستاک پاد ویژن با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش در نظر دارددهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، صنعت هتلداری و تجهیزات سفر را  از مورخ 15 الی 18 اسفند ماه سال جاری  در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش برگزار نماید.

همانگونه که مستحضرید نمایشگاه بین المللی گردشگری، صنعت هتلداری و خدمات سفر یک ضرورت برای کشوری مانند ایران با پیشینه تاریخی چند هزارساله و همچنین تنوع اقلیمی است که این ظرفیت ایران را جزو 5 کشور برند جهان از نظر تاریخی و از نظر جاذبه های توریستی کشورمان جزو 10 کشور برتر جهان معرفی می نماید.

شایان ذکر است هر ساله در تمامی کشورها، نمایشگاهی به منظور ترویج صنعت گردشگری برگزار می گردد، شناساندن ظرفیت های توریستی موجب شده تا صنعت گردشگری و هتلداری یکی از مهمترین و یا بعضاً به اصلی ترین منبع درآمدهای ارزی مبدل گردد.

این در حالی است که کشور ایران در ارائه و معرفی تمدن کهن خود در مقایسه با کشورهای دیگر اقدامات قابل قبولی را انجام نداده و این حقیقت اثبات شده و پذیرفته شده است که صنعت گردشگری حداقل در حوزه اقتصادی عامل پیشرفت کشور است. پس حال که کشور ما ظرفیت و پتانسیل جذب این چنین درآمدی را دارد، ضروری است تا زمینه و امکانات آن نیز فراهم گردد تا موضوع پذیرش گردشگری به یک معضل تبدیل نگردد.

برپایی نمایشگاه بین المللی گردشگری، صنعت هتلداری و خدمات سفر این فرصت را برای تمامی سازمان ها، اتحادیه ها، شرکت ها و همچنین افرادی که به نوعی با این صنعت در ارتباط هستند ایجاد نموده تا امکان معرفی و ارائه توانمندی ها و امکانات خود را هم به عموم مردم و هم به موسسات و سازمان های مرتبط بدست آورند. بدیهی است گردشگری و هتل داری و خدمات سفر لازم و ملزوم یکدیگرند و تقویت هریک از این ها لازمه توسعه و پیشرفت دیگری می باشد.

به همین منظور امسال جزیره کیش که به عنوان یکی از قطب های گردشگری و پذیرش توریست داخلی و خارجی در کشور می باشد برای دهمین دوره میزبان فعالان عرصه گردشگری، هتلداری و خدمات سفر می باشد.

Iran - هرمزگان - جزیره کیش - جنب فرودگاه بین المللی کیش - مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش