با توجه به موقعيت استراتژيك ایران و واقع شدن در چهارراه كريدوري جهان، تاثیر قابل توجه  لجستیک و حمل و نقل در توسعه اقتصادی کشورها و توجه ویژه دولتها به ایجاد زیرساختهای مناسب در این حوزه،  همچنین جایگاه متمایز و ویژه بندرعباس به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی در همه حوزه های لجستیک و حمل و نقل اعم از زمینی، هوایی، ریلی و دریایی و به عنوان بزرگترین بندر و مهم ترین مرکز فعالیتهای اقتصادی و تجاری ایران، شرکت تدبیر و تحول آما با همکاری شرکت نمایشگاههای بین المللی بندرعباس و حمایت سازمان صنعت معدن تجارت استان هرمزگان اقدام به برگزاری “نمایشگاه لجستیک و حمل و نقل (دریایی. زمینی. ریلی. هوایی و ترکیبی) تجهیزات و خدمات وابسته” در بهمن ماه سالجاری دربندرعباس نموده است.

نمایشگاه مذکور با  هدف معرفی ظرفیت های موجود در کشور در زمینه حمل و نقل و لجستیک و ایجاد فرصت مناسب برای ارائه تازه ترین پژوهشها و فناوریها در این صنعت در سطح بین المللی و امکان تبادل اطلاعات و عقد قراردادهای بین المللی در نشستهای تجاری بین متخصصین و فعالان این صنعت در تاریخ ۲۳ لغایت ۲۶ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی بندر عباس برگزار می شود.

فعالین در حوزه های خدمات، تجهیزات و زیرساختهای حمل و نقل و لجستیک دریایی، ریلی، زمینی و هوایی، تجهیزات انبارداری و پخش، سیستم های اطلاعات، ارتباطات و نرم افزارها و راه حل هایIT، سیستم های مدیریت یکپارچه ترافیک و سایر زمینه های مرتبط می توانند در این نمایشگاه حضور بهم رسانند. لذا لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، ‌با دبیرخانه نمایشگاه با شماره های ۸۸۶۵۶۱۵۷- ۸۸۶۵۶۱۲۵ -۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

Iran - هرمزگان - بندرعباس - بندرعباس.چهارراه جهانباز خیابان بازرگانی محل دائمی نمایشگاه های بین المللی - محل دائمی نمایشگاه بین المللی بندرعباس