نمایشگاه مادر، کودک و نوجوان، سیسمونی و اسباب بازی مشهد 98 سومین دوره _11 الی 15 مهر ماه

 

شرکت آروین تجارت با توجه به استقبال خوب بازدید کنندگان از دومین نمایشگاه " مادر، سیسمونی، کودک " با هدف افزایش آگاهی و آشنایی مادران، خانم ها و خانواده های محترم، اقدام به برگزاری سومین نمایشگاه تخصصی "مادر، سیسمونی، کودک"( اسباب بازی و شهربازی کودک ) با حضور برند های فعال و صاحب نام 11 الی 15 مهر ماه سال جاری همزمان با سومین دوره نمایشگاه "خانه مدرن و ایده آل" در محل نمایشگاه بین المللی مشهد می نماید.

عمده فعالیت مشارکت کنندگان نمایشگاه "مادر، سیسمونی، کودک" ( اسباب بازی و شهربازی کودک ) شامل وسایل سیسمونی،آتلیه کودک، سرویس چوب و کالای خواب و دکوراسیون اتاق کودک، پوشاک نوزاد و کودک، لباس و ملزومات دوره بارداری، اسباب بازی و تجهیزات کودک خلاق، محصولات بهداشتی و سلولزی، مراکز آموزشی و مشاوره مادر کودک و، زایشگاه ها، مهدهای کودک و مراکز آموزشی، پزشک زنان و زایمان، مراکز درمان ناباروری، کانون های پرورش فکری کودک و نوجوان، ناشران حوزه مادر و کودک، شهربازی، پارک ها و مراکز تفریحی، علمی و سرگرمی سرپوشیده و تجهیزات وابسته به آن ... خواهد بود.

لذا از آن شرکت / سازمان محترم نیز به عنوان یکی از فعالین در حوزه های ذکر شده، جهت مشارکت و حضور در این نمایشگاه و نمایش محصولات و خدمات خود دعوت به عمل می آید.

 

محل برگزاری:

نمایشگاه بین المللی مشهد


آدرس:

 انتهای بلوار وکیل آباد

Iran - خراسان رضوی - مشهد - انتهای بلوار وکیل آباد – بلوار نمایشگاه - نمایشگاه بین المللی مشهد

غرفه داران نمایشگاه

انتشارات محراب قلم  Iran/تهران/تهران

Free Sex Sех Dating: http://gg.gg/i75ed  Iran/تهران/تهران

befxseowyo  Iran/تهران/تهران

برگزار کننده


شرکت آروین تجارت

  تلفن: 051-38905505
فکس: 051-38905505
ایمیل: arvintejarat@gmail.com
دریافت فایل کتاب نمایشگاه

نمایشگاه تخصصی مادر، سیسمونی و کودک مشهد 97

0 نفر بازدید کننده، 0 شرکت کننده (غرفه دار)

22 لغایت 25 آبان 1397

ایران / خراسان رضوی / نمایشگاه بین المللی مشهد