انسان‌ها به دلیل گرایش به زیبایی و زیبایی‌پسندی، همواره در پی لوازمی بوده‌اند که از آن طریق بتوانند، به میزان زیبایی خود بیفزایند. این امر هم از جهت جامعه‌شناسی و هم از منظر روانشناسی، در تمام نقاط جهان مصداق داشته است و هر منطقه با توجه به فرهنگ، آداب و رسوم و نوع نگاهش به فرد، به دنبال استفاده از این لوازم می‌رفته است. در ایران از زمان باستان این امر شایع بوده است و در نقش‌های باقیمانده از تمدن‌های هخامنشی، ساسانی و... کاربرد لوازم آرایشی به وضوح مشاهده می‌شود.داشتن جامعه ای سالم مستلزم داشتن افرادی سالم است . این امر محقق نمی شود مگر در سایه رعایت اصول بهداشتی.  در نتیجه برای ارتقاء سطح بهداشت عمومی لازم است تا کالاهای بهداشتی از جمله لوازم آرایشی با کیفیتی بالا در سطح برند های خوب دنیا و با قیمتی مناسب و قابل رقابت در بازای های جهانی عرضه گردد تا افراد با هر سطح درآمد و هر نوع سلیقه قادر به تهیه و استفاده از آن شود.

در این راستا و با توجه به نیازهای روزافزون عرضه و تقاضا در تمامی بخش های مرتبط با این عنوان نمایشگاهی شرکت راشا دیار با هدف آشنایی متخصصان و فعالان این عرصه با تازه ترین تحولات و محصولات قابل ارائه در حوزه های مرتبط با عناوین نمایشگاه، تبادل تجربیات، ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف کننده، ارتقای آگاهی عموم مردم درزمینه معیارها و استانداردهای حاکم و کمک به فعالین اقتصادی در این زمینه اقدام به برگزاری این نمایشگاه نموده است .

نوزدهمین نمایشگاه تخصصی آرایشی و بهداشتی،پوست،مو و زیبایی،صنایع سلولوزی، شوینده ها و پاک کننده ها  در تاریخ 26 دی ماه الی 29 دی ماه در شهر شیراز  از ساعت 16 الی 21 در مکان دائمی نمایشگاه های شیراز در حال برگزاری است.

برای مشاهده لیستی از نمایشگاه های این برگزار کننده به این لینک مراجعه کنید.

Iran - فارس - شیراز - شیراز ، شهرک گلستان ، بلوار دهخدا ، شرکت نمایشگاههای بین المللی استان فارس - نمایشگاه بین المللی شیراز(فارس)