تازه ترین اخبار

لغو نمایشگاه ها

شنبه 3 اسفند 1398

نمایشگاه ها کنسل شد

شنبه 3 اسفند 1398

لغو برگزاری نمایشگاه ها

شنبه 3 اسفند 1398

اهداف برگزاری نمایشگاه

سه شنبه 22 آبان 1397

ارائه بن کتاب با تخفیف ویژه

چهارشنبه 22 فروردین 1397

لغو نمایشگاه صنعت موسیقی

چهارشنبه 8 آذر 1396

گزارش روز اول نمایشگاه

دوشنبه 19 تیر 1396

رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران گفت: یکی از مهمترین هدفگذاری ها در نمایشگاه آن است که آخرین دستاوردهای تکنولوژی به کشور وارد و از طریق ایران امکان صادرات داشته باشد.

بابک عابدینی در نشستی خبری خاطرنشان کرد: صنعت چاپ صنعتی هیبریدی است که در آن خدمات، صادرات و واردات قابلیت فعالیت دارد و نمایشگاه ها یکی از بهترین مکان ها برای انتقال تکنولوژی های روز دنیا به کشورها هستند.

وی افزود: ایران ۶هزار کیلومتر مرز خاکی با کشورهای همسایه دارد و بازار منطقه با ۴۰۰ میلیون نفر جمعیت ظرفیتی مناسب برای رونق و توسعه این صنعت است.

ایرج استادعلینقی رئیس اتحادیه چاپخانه داران گفت: بیست و چهارمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته از ۲۲ تا ۲۵ آذر ماه در محل نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود.

وی افزود: صنعت چاپ و بسته بندی در سالهای اخیر از رونق مناسبی برخوردار شده و این امر موجب شده تا نمایشگاه های دیگری با همین نام در کشور برگزار شوند و درخواست ما از آنها این است که در نمایشگاه های بیست و چهارم به ما بپیوندند.

در ادامه این نشست جلیل غفاری رهبر رئیس اتحادیه صحافان عنوان کرد: در نمایشگاه بیست و چهارم ۲۰۰ شرکت خارجی و ۴۵۰ شرکت ایرانی در ۱۷ سالن آخرین تکنولوژی های صنعت چاپ و بسته بندی را به معرض نمایش می گذارند.

در ادامه این نشست بابک عابدینی رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران از هدفگذاری تبدیل ایران به هاب منطقه ای در برگزاری نمایشگاه های صنعت چاپ و بسته بندی خبر داد و افزود: یکی از مهمترین هدفگذاری ها در نمایشگاه آن است که آخرین دستاوردهای تکنولوژی به کشور وارد و از طریق ایران امکان صادرات داشته باشد.