تازه ترین اخبار

لغو نمایشگاه ها

شنبه 3 اسفند 1398

نمایشگاه ها کنسل شد

شنبه 3 اسفند 1398

لغو برگزاری نمایشگاه ها

شنبه 3 اسفند 1398

اهداف برگزاری نمایشگاه

سه شنبه 22 آبان 1397

ارائه بن کتاب با تخفیف ویژه

چهارشنبه 22 فروردین 1397

لغو نمایشگاه صنعت موسیقی

چهارشنبه 8 آذر 1396

گزارش روز اول نمایشگاه

دوشنبه 19 تیر 1396

مهترین اهداف نمایشگاهی

معرفی توانمندی‌های صنایع متالوژی و ریخته‌گری ایران، افزایش حجم مبادلات بازرگانی با رویکرد صادراتی، تهیه و توزیع مواد اولیه و روش‌های تولید، تکمیل و تحویل محصولات مرتبط با صنعت متالوژی و ریخته‌گری، فراهم کردن زمینه‌های لازم برای سرمایه‌گذاری شرکت‌های داخلی و خارجی و کارآفرینی و اشتغال پایدار، بومی‌سازی صنایع متالوژی و ریخته‌گری باهدف حمایت از صنایع داخلی از جمله مهم‌ترین اهداف متالکس ۲۰۱۹ است.

تفاوت این دور از نمایشگاه بین‌المللی متالوژی، فولاد، ریخته‌گری ماشین‌آلات و صنایع وابسته اصفهان نسبت به دوره‌های پیش به نمایش‌‌گذاشتن قطعات بومی‌سازی نشده است. شرکت‌های بسیاری قطعات و ماشین‌آلات معدنی و صنایع معدنی خود را از طریق واردات تأمین می‌کنند.

معروف‌ترین غرفه‌داران نمایشگاه بین‌المللی متالوژی اصفهان

شرکت‌های فولاد مبارکه، فولاد هرمزگان، هلدینگ توکا فولاد، آتیه فولاد نقش جهان، صنایع ریخته‌گری سپاهان فولاد آتشگاه، شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری، فولاد امیرکبیر کاشان، شرکت صنایع ریخته‌گری اصفهان، مهندسی بین‌المللی فولاد تکنیک، از معروف‌ترین غرفه داران این نمایشگاه هستند.

غرفه دارانی از کشورهای هند، بلژیک، انگلیس، فرانسه، چین، سوئیس و ترکیه در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و محصولات و توانمندی‌های خود را به نمایش خواهند گذاشت.

گسترش‌نیوز حامی رسانه‌ای نمایشگاه متالوژی

گفتنی است: پایگاه خبری گسترش‌نیوز، روزنامه صمت و روزگار معدن به‌عنوان حامی رسانه‌ای این رویداد بین‌المللی پوشش‌دهنده اخبار یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالوژی، فولاد، ریخته‌گری ماشین‌آلات و صنایع وابسته خواهند بود.

 

نمایشگاه های مرتبط