تازه ترین اخبار

لغو نمایشگاه ها

شنبه 3 اسفند 1398

نمایشگاه ها کنسل شد

شنبه 3 اسفند 1398

لغو برگزاری نمایشگاه ها

شنبه 3 اسفند 1398

اهداف برگزاری نمایشگاه

سه شنبه 22 آبان 1397

ارائه بن کتاب با تخفیف ویژه

چهارشنبه 22 فروردین 1397

لغو نمایشگاه صنعت موسیقی

چهارشنبه 8 آذر 1396

گزارش روز اول نمایشگاه

دوشنبه 19 تیر 1396

با نزدیک شدن به زمان رای گیری انتخابات اعضای هیات مدیره اتحادیه پلاستیک تهران، اعضای انجمن ها و طیف های مختلف این صنف، حمایت خود را از ” ائتلاف هم فکری و هم اندیشی ” اعلام کردند.

انجمن صنایع همگن پلاستیک، اتحادیه پلاستیک شهر ری، اتحادیه پلاستیک شهریار ، انجمن صنایع همگن ماشین سازان پلیمری، تعاونی صنف پلاستیک تهران ، شرکت تعاونی صنایع پلاستیک تهران، اتحادیه سراسری تعاونی های تامین نیاز پلاستیک کشور ،اتحادیه پلاستیک پردیس و عده کثیری از کسبه بازار مولوی ، پامنار ، سرپولک، راه آهن، اتحاد، آذرباییجان،پله نوروزخان،گمرگ، آریاشهر ضمن دعوت جهت حضور در انتخابات اتحادیه پلاستیک تهران از ائتلاف “هم فکری و هم اندیشی” حمایت کردند.
اعضای ائتلاف هم فکری و هم اندیشی به این شرح می باشد:
کاندیدای هیئت مدیره:
۱-سید رحیم مقیمی اصل
۲-کورش ساسانی
۳-عباس احمدیان
۴-حمیدرضا نمکی
۵-علیرضا حیدر لواسانی
۶-مجید مهندسیان
۷-یوسف جودی
*بازرس*:عبدالرزاق کیانی
گفتنی است این انتخابات که یکبار به دلیل به حدنصاب نرسیدن به دور دوم کشیده شد، در اولین روز از آخرین ماه پاییز سال جاری در دفتر اتحادیه ی پلاستیک برگزار خواهد شد.
دو ائتلاف رقیب بیشترین شانس را برای حضور در هیات مدیره دارا می باشند. ائتلاف “امید و اصلاحات” با محوریت اسرافیل قنبری ممان و اتئلاف ” همفکری و هم اندیشی ” با محوریت ” سید رحیم مقیمی اصل” با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت، همچنین چند کاندیدای مستقل نیز در انتخابات حاضر هستند. قرارست، انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار شود . لازم به ذکرست فقط دارندگان پروانه کسب مجاز به شرکت در انتخابات می باشند و مباشر یا شریک یا وکیل اجازه رای دهی ندارند. همچنین ارائه اصل کارت ملی و پروانه کسب برای شرکت در انتخابات الزامی است.
این انتخابات از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ بعداظهر روز چهارشنبه یک آذر ۱۳۹۶ در محل دفتر اتحادیه پلاستیک واقع در خیابان شریعتی، کوچه گوهر برگزار خواهد شد.
منبع خبر: سایتاخبار نمایشگاه

نمایشگاه های مرتبط