تازه ترین اخبار

لغو نمایشگاه ها

شنبه 3 اسفند 1398

نمایشگاه ها کنسل شد

شنبه 3 اسفند 1398

لغو برگزاری نمایشگاه ها

شنبه 3 اسفند 1398

اهداف برگزاری نمایشگاه

سه شنبه 22 آبان 1397

ارائه بن کتاب با تخفیف ویژه

چهارشنبه 22 فروردین 1397

لغو نمایشگاه صنعت موسیقی

چهارشنبه 8 آذر 1396

گزارش روز اول نمایشگاه

دوشنبه 19 تیر 1396

گروه بهمن در حاشیه‌ی نمایشگاه خودروی تهران از آغاز رسمی همکاری این شرکت با گروه گریت‌وال چین خبر داد و از محصولات این شرکت چینی رونمایی کرد.

 

محمد ضرابیان، عضو هیئت مدیره گروه بهمن در حاشیه برگزاری نمایشگاه خودروی تهران از شروع همکاری این شرکت با شرکت چینی گریت‌وال به‌عنوان تولیدکننده‌ی محصولات برند هاوال خبر داد و اعلام کرد:

 

گروه خودروسازی بهمن نخستین خودروساز سبز کشور است که توانسته با تولید بیش از ۶۰ هزار دستگاه وانت و ۷۰ هزار دستگاه سواری سهم ۲۰ درصدی از بازار خودروهای داخلی بیش از ۱۰۰ میلیون تومان را در اختیار گیرد. محصولات ما همواره جزو باکیفیت‌ترین خودروهای بازار بوده و در سال جاری میزان تولیدات گروه بهمن افزایش ۱۰۰ درصدی را شاهد بوده است.

عضو هیئت مدیره گروه بهمن با نام بردن از شرکت‌های مانند فاو (FAW)، مزدا، ایسوزو، هاوال و مکسوس به‌عنوان شرکای تجاری این شرکت، از عرضه‌ی محصولات جدید در سال جاری گفت که مهم‌ترین آن‌ها خودروی فاوبسترن B30، یک مدل خودروی تجاری ایسوزو و کاپرا ۲ هستند.

 

 

 

 

ضرابیان ضمن بیان این مطلب که تولید شاسی‌بلند خودروی هاوال با هدف افزایش سبد محصولات این شرکت و سهم بازار به‌زودی آغاز خواهد شد؛ افزود:

 

۳ محصول مورد تأیید ما برای بازار ایران قطعا به‌عنوان پرفروش‌ترین خودروهای شاسی‌بلند بازار شناخته خواهند شد. خودروهای H2 ،H6 و H9 سه محصول مد نظر ما از برند هاوال هستند که برای عرضه به بازار داخلی کشور در نظر گرفته شده‌اند.

در ادامه مراسم رونمایی از محصولات جدید هاوال در ایران، استیون، مدیر بازارهای صادراتی گریت وال از ورود این شرکت به‌عنوان یک برند مستقل تولیدکننده‌ی خودروی شاسی‌بلند به بازار ایران خبر داد. وی با بیان این مطلب که به مدت ۱۴ سال است که محصولات گریت‌وال عنوان پرفروش‌ترین شاسی‌بلند‌های بازار چین را در اختیار دارند؛ افزود:

 

ایران یکی از مهم‌ترین بازارهای هدف برای هاوال است و مدیران ارشد گریت‌وال می‌دانند که مشتریان ایرانی باهوش هستند و در همین راستا انتخاب شریک تجاری مناسب برای ما بسیار حايز اهمیت است. ما و گروه بهمن تعهد می‌دهیم که در جهت رضایت خاطر حداکثری مشتریان ایرانی، بهترین خدمات را به آن‌ها ارائه کنیم.

 

در بخش دیگری از این مراسم، داودزاده مدیرعامل بهمن موتور، در پاسخ به سؤالی مبنی بر زمان عرضه‌ی اولین محصول مشترک گروه بهمن و هاوال اعلام کرد:

 

اولین محصول مشترک ما خودروی هاوال H2‌ خواهد بود که تا پایان سال جاری به بازار عرضه خواهد شد. داخلی‌سازی این خودرو با ۳۱ درصد آغاز شده و در این زمینه هماهنگی‌های لازم با قطعه‌سازان داخلی صورت گرفته است. البته در این زمینه مشکلی نداریم؛ چراکه بزرگترین قطعه‌ساز داخلی مالک بخشی از سهام ما نیز هست.

 

مدیرعامل بهمن موتور در پایان به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده جهت تولید با تیراژ بالای این خودرو اشاره کرد و از اختصاص ۳۰ تا ۴۰ درصد ظرفیت خطوط تولید بهمن به تولید محصولات هاوال خبر داد.

نمایشگاه های مرتبط