تازه ترین اخبار

لغو نمایشگاه ها

شنبه 3 اسفند 1398

نمایشگاه ها کنسل شد

شنبه 3 اسفند 1398

لغو برگزاری نمایشگاه ها

شنبه 3 اسفند 1398

اهداف برگزاری نمایشگاه

سه شنبه 22 آبان 1397

ارائه بن کتاب با تخفیف ویژه

چهارشنبه 22 فروردین 1397

لغو نمایشگاه صنعت موسیقی

چهارشنبه 8 آذر 1396

گزارش روز اول نمایشگاه

دوشنبه 19 تیر 1396

صبح دیروز (۱۲ آذر)مراسمی به مناسبت روز جهانی معلولین در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران با حضور جمعی از مدیران شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی شامل سیاوش امیرمکری عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل،  محمد سعادتی پور مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل، سید حسین میرظفرجویان معاون امور فنی و مهندسی،‌ حمیدرضا آملی مدیر امور نمایشگاه‌های داخلی، عبدالرضا رنجبران مدیر طراحی و غرفه آرایی،عزیز عزیزی مقدم مدیر امور بازاریابی، علی اکبر ترکاشوند مشاور مدیرعامل و مدیرحراست حوزه تجارت خارجی برگزار شد.

در این مراسم معاون فنی مهندسی شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی تهران به تشریح اقدامات صورت گرفته جهت تسهیل عبور و مرور معلولین پرداخت و گفت: زیرساخت های لازم در محل دائمی نمایشگاه بین المللی ایجاد شده است و رضایت معلولان و جانبازان نیز از این موضوع در حد مطلوبی قرار دارد.

به گزارش اقتصاد و نمایشگاه، حسین میرظفرجویان، معاون فنی مهندسی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران در حاشیه مراسم چالش «یک ساعت با ویلچر» گفت: سعی داشتیم بر اساس مبلمان شهری و قوانین ملی ساختمان تلاش کنیم که بخشی از تسهیلات را برای معلولان فراهم کنیم تا دسترسی به تمام سالن ها و ساختمان های نمایشگاه داشته باشند.

وی در ادامه افزود: در همین زمینه می توانیم بگوییم که در اکثر سالن ها و اکثر ساختمان ها اداری این مورد فراهم شده تا معلولان و جانبازان عزیز بتوانند به راحتی به امور خود رسیدگی کنند. ضمن اینکه قدمت ساختمان ها بسیار زیاد است و قوانین در آن ها رعایت نشده است. در چنین ساختمان هایی سعی داشتیم تا با استفاده از آسانسور و رمپ فضای مناسب را برای استفاده این افراد ایجاد کنیم.

میرظفرجویان اشاره کرد: ما یک بخشی را باید در حوزه نرم افزاری جلو ببریم و در نظر داشته باشیم که امکانات رفاهی مانند ATM ها مخصوص این افراد تنظیم شود و در بخش ساخت و ساز هم به دنبال آن هستیم تا بتوانیم سالن و ساختمان های باقی مانده را تجهیز کنیم.

نمایشگاه های مرتبط