تازه ترین اخبار

لغو نمایشگاه ها

شنبه 3 اسفند 1398

نمایشگاه ها کنسل شد

شنبه 3 اسفند 1398

لغو برگزاری نمایشگاه ها

شنبه 3 اسفند 1398

ارائه بن کتاب با تخفیف ویژه

چهارشنبه 22 فروردین 1397

لغو نمایشگاه صنعت موسیقی

چهارشنبه 8 آذر 1396

گزارش روز اول نمایشگاه

دوشنبه 19 تیر 1396

به دنبال برگزاری  نوزده دوره نمايشگاه بين‌المللی دريايي ايران (IRANIMEX) از سالهای  1382 تا 1396، شرکت کارآفرینان توسعه پویا با همکاری دبیرخانه هماهنگی ارگان‌های دریایی کشور، سازمان بنادر و دریانوردی، شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، شرکت ملی نفتکش ایران و سایر شرکت های مرتبط داخلی و خارجی، در نظر دارند که بیستمین نمايشگاه بين‌المللی دريايي ايران (IRANIMEX2018) را با هدف شناسايي و معرفی فرصت‌های همکاری و سرمايه گذاری، ارائه آخرین توانمندی ها، فناوری ها و دستاوردهای دریایی روز دنیا، در تاریخ 26 الی 28 آذرماه 1397 و در جزیره زیبای کیش در سطح بين‌المللی برگزار نمايند.

این نمایشگاه هر ساله در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش به وسعت 21000 مترمربع در سالن نمایشگاهی استاندارد و با استقبال چشمگير صاحبان صنايع، بازرگانان، متخصصان، محققان و خبرنگاران داخلی و خارجی مواجه می باشد. در اين نمايشگاه بيش از300 شرکت داخلی و نمايندگی خارجی از کشورهای ايتاليا، اسپانيا، انگلستان، امارات متحده عربي، ترکيه، کانادا، چين، ژاپن، دانمارک، سوئد، نروژ، فرانسه، آلمان، هلند، بلژیک، روسیه، هند، عمان، یونان، رومانی، کره جنوبي و ... مشـارکت می نمایند و آخرین توانمندی ها، فناوری ها و دستاوردهای دریایی روز دنیا را در معـرض ديـد بازديدکنندگان قرار می دهند. به گفته مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان اين نمايشگاه توانسته است موقعيت مناسبی را جهت مذاکره و تعامل جامعه دریایی ایران با شرکت های بین المللی فراهم آورد.

نمایشگاه بین­المللی دریایی ایران در حوزه های ساحلی و فراساحلی، نفت، گاز و پتروشیمی، بنادر و دریانوردی، ساخت و تعمیر شناور، صنايع فراساحل و تکنولوژی آبهای عميق، صنايع دريايی و امور دفاعی، ساخت و تأمین تجهیزات دریایی، خدمات دریایی و بندری، مشاوره و مهندسی، آموزش وتحقیقات، اقتصاد دریا، تکنولوژی های دریایی، حمل ونقل دریایی، فیزیک دریا و اقیانوس شناسی، مدیریت و برنامه ریزی، امنیت و ایمنی در دریا، محیط زیست دریایی، قوانین، استانداردها و کنوانسیون های بین المللی، گردشگری دریایی، پیشگیری از سوانح دریایی، شیلات و آبزی پروری و سایر صنایع مرتبط برگزار خواهد شد.

بی شک برپايي بیستمین نمايشگاه صنايع دريايي و دريانوردی ايران که حتی الامکان مطابق با آخرين دستاوردهای دریایی روز دنيا است، می‌تواند نقش بسزايي در شناسايي و گسترش مناسبات تجاری وايجاد فرصت‌های همکاری و سرمايه گذاری بين مراکز صنايع دريايي و دريانوردی و طر‌ف‌های خارجی آنها  ايفا نمايد.

لذا بدین­وسیله از آن مجموعه محترم دعوت می­گردد، که به منظور استفاده ازفرصت بوجود آمده در ارائه توانمندی ها، دستاوردها، معرفی محصولات و خدمات و بهره مندی از فرصت های همکاری در صنایع دریایی و دریانوردی، نسبت به رزرو غرفه و حضور در این نمایشگاه در اسرع وقت اقدام نمایند.

دبیرخانه نمایشگاه: 44629607 و 09125994918