تازه ترین اخبار

لغو نمایشگاه ها

شنبه 3 اسفند 1398

نمایشگاه ها کنسل شد

شنبه 3 اسفند 1398

لغو برگزاری نمایشگاه ها

شنبه 3 اسفند 1398

اهداف برگزاری نمایشگاه

سه شنبه 22 آبان 1397

ارائه بن کتاب با تخفیف ویژه

چهارشنبه 22 فروردین 1397

لغو نمایشگاه صنعت موسیقی

چهارشنبه 8 آذر 1396

گزارش روز اول نمایشگاه

دوشنبه 19 تیر 1396

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا، نمایشگاه صنایع دستی تهران به مناسبت هفته بسیج از اول تا پنجم آذرماه در موزه رضا عباسی به صورت رایگان در معرض دید عموم علاقه مندان قرار دارد.
محمد انشایی معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران به خبرنگار ایرنا گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه حمایت از هنرمندان و فروش آثار نفیس این قشر با قیمتی مناسبت از بازار مصرفی است.
وی افزود: آثار این هنرمندان در رشته های قلم زنی روی مس و برنج، سرمه دوزی، نگارگری، حکاکی روی سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، سفال و سرامیک، چرم و زیور آلات می باشد.
معاون صنایع دستی استان تهران خاطر نشان کرد: همچنین به مناسبت هفته بسیج، نمایشگاه هنرمندان صنایع دستی معلولان جسمی و حرکتی تهران در سازمان میراث فرهنگی کشور با همکاری انجمن ام اس، بنیاد رعد و خیریه فاطمه الزهرا(س) در 10رشته هنری ازروز جمعه سوم آذرماه به مدت یک هفته برای بازدید عموم دایر می شود.
انشایی ادامه داد: در حال حاضر مراکز صنایع دستی کامیار، مرکز آموزشی زنان سرو در کاشانک در تهران دایر بوده که در این زمینه در نظر داریم مرکز توسعه و فروش دائمی صنایع دستی در یکی از شهرستان های قدس و رباط کریم دایرکنیم.
همچنین فرامرز رنجبر مدیر موزه رضا عباسی به خبرنگار ایرنا گفت: موزه رضا عباسی با چهار دهه فعالیتش در زمینه های مختلف هنری و احیای هنرهای سنتی و صنایع دستی هنرمندان دایر است.
وی با بیان اینکه موزه رضا عباسی مسبب دوباره هنر صنایع دستی و هنر الهام گرفته از تاریخ فرهنگ کشور است گفت: استقبال عمومی از این نمایشگاه باعث خواهد شد که احتمال تمدید آن پس از هفته بسیج وجود داشته باشد چرا که موزه ها تلاش دارند تا خدمت رسانی خوبی در این برنامه ها داشته باشند.
رنجبر خاطر نشان کرد: موزه ها بهانه ای برای معرفی هنرمند و خط واصل امروز و تاریخ دیروز این سرزمین می باشند.

نمایشگاه های مرتبط