تازه ترین اخبار

لغو نمایشگاه ها

شنبه 3 اسفند 1398

نمایشگاه ها کنسل شد

شنبه 3 اسفند 1398

لغو برگزاری نمایشگاه ها

شنبه 3 اسفند 1398

اهداف برگزاری نمایشگاه

سه شنبه 22 آبان 1397

ارائه بن کتاب با تخفیف ویژه

چهارشنبه 22 فروردین 1397

لغو نمایشگاه صنعت موسیقی

چهارشنبه 8 آذر 1396

گزارش روز اول نمایشگاه

دوشنبه 19 تیر 1396

کارآمدنیوزبه نقل از  ایکوپرسروابط عمومی ساپکو، در نمایشگاه دوازدهم که با حضور 570شرکت داخلی و 510شرکت خارجی از 25کشور به عرصه رقابت تنگاتنگ شرکت های سازنده داخلی و شرکت کنندگان خارجی تبدیل شده است، ساپکو در فضایی به وسعت 4800متر مربع با نمایش فیزیکی 16مگاماژول خودرو و نمایش مجازی و اینفوگرافی آنها و تشریح سیستم ارزیابی جامع سازندگان که شامل معیارهای هفتگانه ارزیابی سازندگان داخلی است، در غرفه خود پذیرای علاقمندان خواهد بود.

ارائه پروژه های کاهش هزینه و دستاوردهای شرکت در حوزه بسته بندی و معرفی آخرین دستاوردها در زمینه سفارش گذاری از برنامه های معاونت برنامه ریزی ساپکو در این نمایشگاه است. معاونت اقتصادی نیز با هدف تعامل با مشتریان و تامین کنندگان و بروزآوری اطلاعات صادراتی سازندگان در قالب اظهارنامه های توان صادراتی در این نمایشگاه حضور می یابد.

 

معاونت مهندسی و ساخت دیگر بخش ساپکو در این نمایشگاه است که امسال با ارائه مباحث جدید خودرو به بازدیدکنندگان، آنها را با مفاهیم جدید آشنا ساخته، به معرفی موتورهای EF7-NA، EF7-TC و EFD و تشریح عملکرد آنها برای بازدیدکنندگان می پردازد.

همچنین در نمایشگاه امسال از دو عنوان کتاب جدید انتشارات ساپکو در حوزه کاتالیست های خودرو و تضمین کیفیت رونمایی خواهد شد.

شرکت ساپکو در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو در سالن 40 و 44 (خلیج فارس) به مدت چهار روز با معاونت های اقتصادی، منابع انسانی، مهندسی و ساخت، کیفیت، برنامه ریزی، خرید و امور سیستم ها از ساعت 9 تا 17 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

نمایشگاه های مرتبط